Welcome

Welcome To My Blog!
Selamat datang di blog gue yang sederhana dan terkesan abstrak (?) ini cuma blog seorang anak manusia yang sangat menyukai KPOP! so enjoy your visiting here~ thank you thank you~

Minggu, 18 Maret 2012

minwoo tweets translation


 ‎[B.F:민우] …아까 점심먹구체한듯했는데ㅠ 리허설 끝나구내려왔는뎅..또배고파요ㅋㅋㅋㅋㅋ동현이형 피자뺏어먹기!!!!히히 형미안해요;;ㅋ 다들 저녁식사 맛있게하세요!!ㅇㅅㅇ체하지않게…( ̄^ ̄)ゞ http://lockerz.com/s/192633312  
TRANS
[B.F:Minwoo]…We just had lunch just now.After rehearsal we came down … I was hungry ㅋㅋㅋㅋㅋ Stealing Donghyun hyung’s pizza!!!!hehe Sorry,Hyung;;ㅋEveryone please enjoy your meals ㅇㅅㅇ 체하지않게 (?)…( ̄^ ̄)ゞcredits~1995ftw

WL
 ‎[B.F:민우] …아까 점심먹구체한듯했는데ㅠ 리허설 끝나구내려왔는뎅..또배고파요ㅋㅋㅋㅋㅋ동현이형 피자뺏어먹기!!!!히히 형미안해요;;ㅋ 다들 저녁식사 맛있게하세요!!ㅇㅅㅇ체하지않게…( ̄^ ̄)ゞ http://lockerz.com/s/192633312 
TRANS
[B.F:Minwoo]…We just had lunch just now.After rehearsal we came down … I was hungry ㅋㅋㅋㅋㅋ Stealing Donghyun hyung’s pizza!!!!hehe Sorry,Hyung;;ㅋ
Everyone please enjoy your meals ㅇㅅㅇ 체하지않게 (?)…( ̄^ ̄)ゞ


credits~1995ftw

Tidak ada komentar:

Posting Komentar